RACKARNS RABARBER

Just nu känns det som att jag har en sprängd bomb i huvudet, alltså den har sprängt mitt huvud men det stannar liksom där inne. Vill skriva en massa dumma saker men kan inte formulera orden, vill slå på något men jag vet inte vad, vill sova i 100 år men vet inte vart. Är så sjukt trött, på allt och alla. Känner ett enormt sug eftrer att umgås men jag vet inte med vem och om jag skulle göra det så skulle jag antagligen be idioten att dra åt helvete. älskar den här kännslan, fuck no! Jag hatar allt och alla! OHHH!!!

/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

haha, känner likadant så antar att jag har lite pms :(

2010-09-06 @ 21:26:15
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-08 @ 19:05:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0