TYSKLAND OCH DUFF!

Hello! Sorry att min resedagbok har varit lite nere de senaste dagarna, men tiden och orken har inte riktigt funnits där. Nu befinner jag mig i Tyskland, Dresten. En helt okej stad, inte för stor inte för liten och en jävla massa gayklubbar. Basel avslutades i förrgår och resan hit var fan inte nådig, tio timmar i natt tåg med för korta och hårda sängar, har nog aldrig varit på så dåligt humör som när jag vaknade då. Igår var vi på en tur här i Dresten och kollade in stan lite, inte den tuffaste staden jag varit med om men det är fint. På kvällen inledde vi med ölning på rummet och sen mötte vi upp de andra för att sedan dra på clubning. Vi hamnade på någon typ av underground club, det var jävligt roligt och kvällen slutade med att jag lämnades ensam för att hitta hem, vilket inte gick så bra i klackskor kl 5 på morgonen... Jag lyckades till slut hitta ett par trevliga människor som bodde på samma hotell som vi och gick med dom hem. Tackar gud för att det gick bra, satan.. Rånad och bortrövad i Tyskland är fan inget vidare. Idag hade vi mycket välpassande en ledig dag som till största del har spenterats på hotellet och en sväng till ett kebabhak. Och vad tror ni att vi hittar där, jo Duff! Så jävla tufft, var tvungen att köpa några så ikväll är det jag som är Homer. ÖZÖM ZMÖK!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0