TYPISK SÖNDAG

Startade dagen med att vakna upp hos Johanna och tro att hon var borta, men efter mycket letande och efter att ha väckt en snarkande Buster så hittade jag henne långt in i källaren, fråga mig inte varför! Sen vart det söndagshäng i soffan följt av tripp till Navestad där det blev pizza och mera häng. Mellanlandade hemma och åt pankakor och hade det mys med familjen, för att sedan åka och grilla med Dado och co. Helt okej dag och nu är jag trött som en sten. Funderar på att kanske plugga lite men vi får se om jag orkar, tvek på den!

Annars för er som undrar och så har jag min fullständiga studentklädsel färdig nu, tänkte först att jag skulle lägga upp en bild men då blir det ju ingen överaskning så ni får vänta tills den stora dagen. Nu måste jag ta tag i det här, puss hej!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0