SÖNDAGS LOVE!

Fyfan va jag har börjat gilla söndagar nu för tiden, dom är helt underbara ju! Man får andas ut, vara ful, lukta illa och det är helt okej. Idag har jag tex legat och dragit mig i grottan jätte länge, varit lite morgon sur, legat i solen i Lindö och myst, haft vatten krig med Simon och nu är det pizza mys hemma hos John med Steffe och Amanda. Kan inte bli bättre!!!

Helgen har varit özöm den också förutom att jag har slösat på tok för mycket pengar, men det kan man ju glömma för ett tag. Valborg spenderades hemma hos mig på landet där det vart grillning (trotts det dåliga vädret) och mys, sen in till stan och hem till Olle där det vart mer fest än mys. Jag var dock barnvakt större delen av kvällen. Lördagen försvann mest i sömn, vaknade klockan 21.00 på kvällen efetr en kortare utflyckt till Lidl med los gangsteros. När vi vaknade tog vi oss till Deli, mötte Olivia och drog till Otten. Det var en rolig kväll som slutade med drama på Max, det var özöm. Tack för bekräftelsen! För alla utom John slutade kvällen med ligg, men han gicke hem ensam och köpte lyxrunkartiklar på nätet, stackarn..

Bilder kommer ikväll, måste hem och stoppa in kameran. Det är sjukt värda bilder måste jag få lov att säga så missat inte!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0