SIMMA MED MIG!

Men gad! Snart orkar nog inte min extremt lilla kropp mer, jag går och går och går, vilar och så på't igen.. Imorgon är det tid för Berlin och den stora finalen. Då kommer ni antagligen inte höra så mycket av mig mina vänner, det är ju uppvärmningen till studentveckan!!! Det kommer att bli kämpigt för mig det här. Men det är ju faktiskt jävligt roligt, få se om det blir lugnt ikväll eller om det blir en dygning tills dess att vi ska upp till tåget, vänta och se. Idag har vi lallat runt i staden här, tagit det lugnt och tittat på hus, mest som vanligt. Nu hänger vi som fan på hotellet och jag blir bara mer och mer sur för att jag inte får in bilderna i datorn, jag har så hysteriskt roliga bilder från i förrgår! Men som sagt, mer roligt sen. Nu ska jag gå och köpa fettosaker i affären. Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0