PARIS DAG 3!

Ja jävlar va ont i fötterna jag har, satan! Converse i skin i 27 graders värme är fan inte att leka med. Idag startade vi dagen med att åka till La Défense som är ett område som bara består av enorma hus, skit tufft! Där tittade vi på La Grande Arche som är en 100m hög triumfbåge, den var också skit tuff. På lunchen gick jag och Steffe och shoppade lite, det blev en bikini, en ring, ett par solglasögon, ett par örhängen och ett par strumpor. Sedan åkte vi allihopa till Louvren, Mona Lisas hem! Efter att ha kollat en jävla massa konst så tyckte vi (Jag, Steffe, Shimme och Tomas) att vi skulle gå igenom den enorma trädgården som ligger utanför, då insåg vi inte att den verkligen är enorm och att solen var extremt jävla varm så när vi väl kom ut ut trädgården så var vi som tre torkade russin allihop. Vi lyckades iallfall ta oss hem till vårat hood där vi rustade för kvällen med öl och bra skit och nu är det balkonghäng som gäller sen ska vi göra Paris osäkert eftersom det är sista kvällen och imorgon beger vi oss till Basel. Hörs lovers och här kommer bilder!
Söta pojkar!


Kan vara bland de största fyrkanterna jag skådat i hela mitt liv!


Kom då, va!


Mitt i smeten stod en tumme, det var galet!


Trapphäng!


Steffe jobbar på bondebrännan!


Kultiverade män!


Jag fick mä na hem!


Innan vi insåg våra misstag hade vi iallfall roligt!


Om ni vill ha ett vettigt svar så fråga inte...

/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

för nügra bilder pü mig tycker jag... och för lite naket men annars, bra blogg baby

2010-05-25 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0