MINA ÄLSKADE!

Hela jag svävar, jag flyger på lycka! Det känns som att jag har kärlek i kroppen för att fylla hela världen. Jag är som ett barn på julafton och jag fick världens bästa paket! Känner mig mjuk och mesig, men det bästa är att jag skiter i det, skratta åt mig hu mycket ni vill.. Jag svävar förbi! Och imorgon är jag ändå i Paris, där kommer ni inte åt mig! I Europa ska jag sväva runt i två veckor och sedan komma hem för att bara fortsätta vara bäst! Jag hoppas er all lycka och välfärd, men hur mycket ni än kämpar kommer jag ändå ha det bättre, med en liten längtan dock.. Men längtan är bra, iallfall när den bara varar i två veckor! Love to u my lovers!

 

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0