LÅNG-H-EL-G!!!

Får man stryk om man säger godmorgon kl halv 4 på eftermiddagen? Nej jag vaknade inte nu men jag är dimmig i huvudet så jag känner mig fortfarande lite sovande. Olle vill ju inte gå upp och göra kaffe åt mig så jag får väll fortsätta halvsova ett tag till...

Igår var en väldigt rolig men inte så lång kväll, musiken var bra, ja till och med skit bandet chickenbrains, haha. Dom har ju en sexig trummis iallfall! Smk var mest  jobbigt eftesom att folk var så galna och Isak var så full. Efter skandia drog jag med Jackie-boy och full-Isak neråt, planden var hugo men det blev inte så sen. Tog en sväng förbi deli och träffade på Johanna sen hem till Gay-Olle istället.

Idag var planen att gå på dansuppvisning med efter strul med telefoner så vart det inte så, nu vet jag inte alls vad jag ska göra men något mysigt blir det väll kanske. Amanda kanske?! Ha en underbar och lång helg go'vänner så hörs vi senare!

/klara


Kommentarer
Postat av: Sexig trummis.

Sexiga trummisar gillar vi! Puss

2010-05-13 @ 16:30:04
Postat av: klara

att vi gör!!!

2010-05-13 @ 16:48:42
URL: http://klaraearlingh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0