JAG LIGGER MED DIN MAMMA DÄRFÖR ÄR JAG EN MOTHAFOCKA!

Hej sa jag, okej! Landet är shtek också, ett jävla drag här ute i Kättinge kan jag lova. Nej men lugnt och stilla passar mig skit bra i dag kan jag lova för igår hade jag en såkallad kalasfylla. Det var özöm zmök. Startade med en tillbörjan tveksam förfest som sedan artade sig och avslutades med absintshots. Vidare till Hugo och bowling, jag var självklart bäst.. Och därifrån gick det bara utför. Vaknade i Olles soffa och hade tydligen varit jävligt otrevlig, özöm!

Kvällen ska alltså spenderas i Kättinge. Det är fest i arkösund och varenda jävel i stan ska ut.. Men jag bryr mig inte, jag vill faktisk ha en lugn kväll tro det eller ej. Så det blir film, godis, cola och tacos för min del. Ska nog ha lite hemma spa också, fan va bra det känns! I will talk to you laterow!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0