INGET KUL!!!

Fy va trött jag blir, jävla Kissie jävel! Hon har förstört! Som jag redan har erkänt är jag bloggläsarnarkoman, jag läser för mycket bloggar hela tiden för att jag tycker det är kul och för att vissa är inspererande men nu.. Nu är det ända folk skriver om Kissie, den dummaste jävla människan på jorden! Okej, jag läser hennes blogg men då är jag ju med på att läsa om henne och skratta åt henne men nu, efter att hon va med i det där jävla skitprogramet Bella och Tyra bla bla bla så är hon överallt, hela tiden. Sen kan jag heller inte förstå att om bruden själv säger att hon skriver för att provocera människor och erkänner att hon ljuger, vad finns det då att störa sig på?! Om hon fortsatte att ljuga och spela dum är det ju en sak men nu sitter hon ju och försvarar sig genom att säga att hon bara gör det för att göra människor arga... GAD! Lägg av, jag vill ha mina bloggar kvar, utan fula bajs kissie!¨


he he hee-e!

/klara

Kommentarer
Postat av: Natha

Tycker att du påminner lite lätt om Kissie??? hehe söt

2010-05-18 @ 19:30:45
Postat av: Anonym

haha, det är ju min förebild vettu! Jag vill vaaaara som Kissie!!!!

2010-05-18 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0