I'M HOT!

Halu vänner! Olle försöker intala mig att jag är sjuk, fast nä det vill jag inte tro på. Fett ovärt att bli sjuk när det nästan är helg, för det är det ju på torsdag! Jesus gjorde en sak ordentligt och det va fan att dö, återuppstå och flyga till himelen, man får ju ledigt en jävla massa tack vare honom. Skön grabb!

Har fått två samtal till min mobil idag, det ena var från mamma som mest skrek oförståliga saker och det andra var från Amanda som ville leka, fast hon visste inte vad. Båda två var lika givande - inte alls!

Det är ju i och för sig jävligt fint väder ute men jag fryser bara när jag går ut. Känner mig svullen och ful också så jag vill nog bara ligga inne och vara odräglig idag, låt mig!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0