HUSTLAH!

Goooodmooorgoon sa jag! Måndag igen, skola igen och ah va bra jag mår. Vädret är fint, jag är inte skit trött och känner att idag kommer jag göra bra saker. Det är 17 dagar kvar tills vi åker på resornas resa och Olle kommer må dåligt i två veckor. Fuck yeah, det kan inte bli bättre.

Just nu har vi arkitekturhistoria som förberedelse inför resan så jag sitter med konstant pirr i magen. Förlåt för att bilderna inte kom upp igår, fårstår att ni är sjukt besvikna men jag kom inte riktigt hem igår så jag kunde inte göra så mycket åt det, lovar att straffa mig själv i månens namn senare.

Igår var en riktig mys söndag som jag sa tidigare, kvällen avslutades med "sanne" hemma hos Steffe, chips dipp och cola med di bäste. Sen blev det grottsovning och allt var mys, jag älskar mys!!!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0