GRÄVA OCH SÅ!

Nu är jag äntligen hemma, trött som en påse med bajs och inte alls pepp på att plugga matte, fast det blir ju säkert roligare eftersom att jag ska få hjälp av bäste Simon. Har varit på skolan hela dagen och grävt djupa hål i marken, resten av tiden har jag mest gangstrat runt på en minitraktor och det var ju i och för sig jälvigt kul.

Nu tänkte jag hoppa ur mina sunkiga jobbarkläder och bli lite fin, varför vet jag inte riktigt.. Jag bara känner för det. Puss!


Nästan exakt så pepp är jag!

/klara

Kommentarer
Postat av: stina fridström.

skalman och dig på toaletten glömmer aldrig en fridströmare hörrö :)

2010-05-10 @ 16:17:13
URL: http://stinafr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0