DAGEN FÖRE

HEJ! Igår vart det på tok för sent för lilla mig och jag försov mig självklart idag så skolan har inte fått se mig idag, hehe! Har ägnat de första vakna timmarna åt prat/kaffestund med mamma för det är ju alltid trevligt. Nu när jag har vaknat sitter jag som en nörd och lyssnar på filmmusiken från Moulin Rouge som nog är den bästa filmen jag vet i hela världen, tror att jag kan säga utan att överdriva att jag har tittat på film jäveln 100 gånger. Av dessa 100 har jag nog gråtit 50.. Det säger ju ganska mycket om mig! Haha! Nu ska jag tvätta lite skit som jag ska ha med mig imorgon, när jag åker till Paris go'vänner! LOVE AND PUSS!




/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0