DAG 2 - PARIS!

Förutom att mina fötter känns som två skalade räkor så är allt lika jävla bra som igår, trotts en party första kväll så orkade jag utan problem ta mig upp i morse för att samlas med min klass. Först tog vi tunnelbanan till eifeltornet, satan vilket torn det är! Softade där i 2 timmar ungefär och sen åkte vi till ett jävligt tufft hus som jag absolut inte kan stava namnet på. Det var en jävla utsikt högst uppifrån iallfall. Efter att vi hade bestigit detta enorma glashus så strosade jag, Begnt, Isak, Tomas och Simon runt och letade efter vägen hem, tog en glass och hade det bra ett tag. Sen började vi vandra och nej vi gick inte fel, inte en ända gång! Lite stolt över mig själv faktiskt. Nu är vi hemma på hotellet igen, ölen är på kylning och nu kom Tomas instormande i rummet efter att ha varit nere i reseptionen och besökt WC.. Här kommer bilder gott folk!
Äntligen framme!
På bussen mot Paris!
Våran balkong med kanske väldens bästa utsikt!
Eftermiddagsmys på balkongen
.. Ni vill inte veta!
Triumfbågen!
The torn!
Nej, Stefania ville inte tro på att det var notre dame!
Utrikt från korvhuset.
Grabbar, och förlåt Alice jag vet att jag har din tröja du får den när jag kommer hem! <3

Ha det bra så länge mina vänner, fast bättre än mig får ni det inte hur ni än försöker!
/klara

Kommentarer
Postat av: alice

haha gullig du är. den mår nog bra av att vara i paris :D

2010-05-22 @ 01:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0