BRING IT!

Hello bruds, förlåt min dåliga uppdatering under dagen men det är så att jag inte har haft min söta lilla bluggdator till hands. Spontan somnade ju hos Olle utan saker och där har ni ekvationen, resten får ni lista ut själva?!

Dagen i skolan har varit extremt slapp, kollat på film och haft banyturnering, skönt måste jag säga. Sen fick jag även veta att jag får ha omprov i matte så det ska nog bli bra det här. Efter skolan mötte jag Amanda och vi begav oss till stan, där hittade jag min blivande studentklänning!!! Och ganska spontant bestämde jag mig för att klippa mig. Så nu är jag snart redo för studenten på riktigt. Kven ska spenderas i folkparken där vi ska titta på lille Simon när han springer grabbhalvan, den galningen.

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/vila-479/hadil-corsage-dress-479313-13/ - Länk till min klänning!!! I love it!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0