BLIR LITE!

Sitter på hotellrummet och lyssnar på kanske den bästa Atmosphere i hela världen. Har varit ute och tagit några öl med pojkarna som åt kebab, blev dock inget party ikväll eftersom vi ska upp kl 7 imorgon och åka till Berlin. Trot inte det är bra att sitta och lyssna på denna musik, längtar hem något ortolig då. Min älskade lillSimon! Har haft ganska jobbig hemlängtan de senaste dagarna faktiskt, inte alls för att jag har tråkigt här, absolut inte! Men två veckor utan de bästa människorna i världen, det är tungt. Två vecckor utan närhet, ja! Jag lider av extrem närhetsbrist... Men vart i och för sig erbjuden att sova mellan Martin och Tomas inatt för att de tyckte lite synd om mig, men nej det blir inte samma sak, inte samma sak som grottan eller ölstugan. Gud, Amanda! Nej nu blir jag sentimental och skit, nu är det hög tid att lätta på stämningen, ska nog ge mig in i en brottningsmatch med Shimme! Puss!

/klara

Kommentarer
Postat av: ölstugan

kom in i mig! fyll mig med din ljuvliga kropp!

2010-05-30 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0