BASEL DAG 3, SNART BLIR DET TYSKLAND!

Hej sa jag! Kom nyss hem till hotellet efter en dag pa museum, tror dessutom att jag har blivit kär ocksa. Jag har blivit kär i Jean-Michel Basquiat. Tyvärr är killen död pga en överdos men jag är kär ända. Idag lämnar vi Basel med natt tag vid 9 tiden, efter ca 10 timmars tagfärd ska vi da vara framme i Dresten om ligger i tyskland och där spendera 2 nätter för att sedan ta oss till Berlin och den stora finalen innan studentveckan pabörjas. Ser fram som satan emot Berlin.


GAD DAMN!! FUDGE, SNAP!

Jag har även trottsat en av mina livsfilosofier idag och skrivit en dikt. Jag hatar folk som skriver dikter, men nu har jag gjort det själv.. Fragan är om jag ska publisera den för er eller halla den för mig själv? Nu blir det hotell häng med Steffe tills det är tig för att resa. Puss!

/klara

Kommentarer
Postat av: m

i miss you

2010-05-26 @ 23:29:39
URL: http://lundgrenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0