BASEL DAG 1

Förlat mig för mitt trakiga betende igar, var sa att säga ur fas. Nu är det bättre som tur är. Har nüss duschat av mig all svett och äckel fran dagen och eftersom det är runt 30 grader varmt sa var det mücket. Dagen har spenderast vit ett ställe som heter Vittra som var en jätte stor anläggning med massor av modern arkitektur, det var tufft men pga värmen kunde man inte riktigt njuta av det, det har snurrat i min skalle hela dagen. Tuvärr kan jag inte visa er nagra bilder eftersom att jag inte kommer in pa internet pa min dator här, ni far vänta tills vi kommer till Dresten. Nu tänkte vi ta nagra öl i solen och sedan ga ut och äta, sedan far vi se vad kvällen tar oss. Ha det bra, love.

/klara

Kommentarer
Postat av: mammsen

åååååååååååå va jag saknar dej när ja tittar på bilderna. Njut allt va ni kan och ha det gott.

Det värmer ett modershjärta att du fixat matten, tänk om du sakt det till mej också. Pussar och kramar/Ma

2010-05-25 @ 14:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0