BARA FREDAG

Hemma igen efter lång-häng i grottan, blir till att vara hemma med familjen ett tag, äta pizza och mysa. Sen kommer Matilda förbi och softar base tills det är tid för oss att röra oss mot Tomas och kalas. Var länge sen jag träffade de pojkarna så det ska bli mycket trevligt, hoppas jag kan få med mig kameran så ni kan få se lite fina bilder också. Innan det är pizza time tänkte jag att jag skulle ta en dusch och hitta lite kläder som jag kanske kan ha på mig. Känns som att jag har lite klädkris så jag får väll hoppas att Matilda har något fint med sig!

Men vi får se om jag kanske svänger förbi och säger hej senare, kanske ni får lite mer fina Klara och Matilda cam bilder deluxe igen! Det gillar ni va!?

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0