AH, GUTENMORGEN!

Gad, har aldrig varit såhär trött på morgonen i hela mitt liv dvs att den här resan börjar ta på mina krafter nu. Har dock sovit skönt och är fortfarande kär i vårat hotellrum. Berlin vädret kunde ha varit bättre men idag ska vi in på det judiska museet så det gör inte jätte mycket nu på dagen, men till kvällen hoppas jag att det blir bättre. Ikväll blir det nog lugnt eftersom vi ska ha den stora jävla avslutningskvällen på tisdag, då jävlar! Igår kväll va vi inne i stan och kollade läget och jag säger bara Berlin, staden av clubning! Tisdag kommer att bli özöm! Nu ska jag snora lite i sängen innan det är tid för att gå!


Där har ni di bäste ölen! Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0