20+ OCH SOL!

Vädret har nockat mig, det är ju helt underbart. Har spenderat dagen på plaza la fridström, alltså utanför Olle. Druckit corona, ätit revbenspjäll och hejat på myror som kämpar med att bära bort våran mat.

Igår va ju också en kväll, dock inte så rolig. Satt mest och åt tårta och skit hela kvällen, sen hann jag tydligen med att vara "otrogen" också, fast det va inget jag själv märkte. Özöm!

Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, men jag tror det blir lugnt för min del. I brist på pengar och i behov av att förbereda för resan så har jag nog inte så mycket val. Men vi får se, bollen är rund och allt kan hända. Nu ska jag ut i solen igen! Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0