1 AV 3

Godmorgon! Ah själv sitter man i skolan och rullar tummarna, har lite små ont i magen så den verkar ju rulla den med. Har arkitekturhistoria just nu fast jag lyckas inte riktigt göra så mycket värt. Är för trött och för stressad trotts att jag vet att hur mycket jag än stressar så kommer det inte bli bättre. Det jag stressar över är mina betyg, dom kommer inte alls att bli så bra som jag skulle vilja att dom blev och det sjuka är att jag är mer orolig för vad mina föräldrar ska säga än hur det påverkar mig. Men jag får väll helt enkelt ta tjuren vid hornen och prata med dom, hur illa kan det bli liksom?

Annars mår jag bra med tanke på att jag just nu är inne på min första av de tre sista skoldagarna innan studenten för på torsdag åker jag!!! Gud va skönt det ska bli! Nu måste jag fokusera lite, sluta stör!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0