- ÜBER



Jag är inte arg, inte på dig.
Jag blir inte arg på dig, fast du förstör.
Jag blir arg på mig, för att jag ger dig det.
För att jag ger dig tiden att förstöra.
Bryt ner mig i småbitar tills det inte finns något att laga.
Laga mig inte.
Förstör mig och gå.
Skratta åt mig, med låt mig vara.
Ge det inte till någon annan, för då blir inte skrattet ditt eget.
Förstör mig, men låt mig laga mig.
För det kan jag, det är det jag har.
Du är trasig, du vet om det.
Men du kan inte laga dig.
Jag är arg på mig, för att jag gav dig tiden.
Jag är tacksam för att du gick.
Kom aldrig nära igen, för jag vet inte om det går.


Riddle Me This, Batman 1987.

Kommentarer
Postat av: s. gotte

blir türögd och sugen pü att dricka vin i svart basker.

2010-05-26 @ 17:21:57
Postat av: klara

det är ju übersgüu!

2010-05-26 @ 17:26:40
Postat av: simon

fan va gay

2010-05-27 @ 10:08:53
Postat av: Batman

I'm batman

2010-05-27 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0