WALDORF + HÅLTIMMAR = TRÅKIGT

Min skola kan vara den bästa på att fixa håltimmar och då pratar vi inte små söta 30 minuters håltimmar, vi pratar timmar! Eftersom min skola ligger så öde långt bort från allt så kan man inte göra så mycket heller. Man kan typ:

  • Störa folk
  • Trakasera folk på facebook (Victor)
  • Pilza
  • Dricka kaffe tills magen bubblar
  • Lyssna på musik med skit dåligt ljud
  • Spela facebookspel
  • Hänga i cafét
Fast nu låter det ju som att det finns en massa saker att göra, men det är inte så. För alla dom här sakerna kan man bara göra i typ 10 min innan man tröttnar på det. Nu tex har vi håltimma till 12.50, ovärt! Jag är hungrig också!

/klara

Kommentarer
Postat av: hemlig tjej

äre victor som gästblogga för han är så snygg!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-30 @ 14:47:09
Postat av: klara

det är bar att du tycker om dig själv iaf victor :)

2010-03-30 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0