SOM FAN!

Hej och ja, jag är världens sämsta på att skriva.. Jag jämnar ut för den perioden när jag skrev skit mycket. Sitter i skolan just nu och har svenska, vi pratar om CSN, lån och sånt. Inte allt för roligt. Har haft matte nu på morgonen men den lektionen rann ut i sanden och ägnades mest till att lyssna på musik och prat, förlåt David.

Jag är faktiskt inte så pepp idag, det är grått väder ute och jag känner mig trött och tung i huvudet. Ska ägna resten av dagen/kvällen till att vara barnvakt och det är ju inte heller jätte kul. Får hoppas att jag får sällskap, det tror jag att jag får. Annars är det ju bara att se framåt, ja typ mot imorgon, fredag! Veckorna går för fort, börjar få lite panik för att jag har en massa saker jag måset bli klar med innan vi slutar, skynda nu Klara!


Somliga dagar ser jag ut såhär, som idag! Ja!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0