SHA SHA BLOGGEN!

Som vanligt sitter jag nu hemma hos MackeG, på golvet och mår fint. Har spenderat största delen av dagen hemma i väntan på mat, ganska mysigt men lite långtråkigt. Ska snart ta bussen med Chole! Är skit trött så jag kommer antagligen att somna som en gris, trotts att jag inte har någon egen säng. Där kära vänner avslöja jag det. Jag Klara Earlingh delar säng med min syster just för tillfället, livet är hårt när man nyss flyttat hem. Di är di sämste! Men men, lite mysigt är det och hon är väldigt söt på morgonen när hon vaknar till och lägger sig under täcket och säger "jag ska bara sträcka på mig ett tag" och somnar om. NAW! Nu får det vara nog med detta, ska bara sno en bild från Mackes dator. Puss!


Snygg!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0