MIN VÄN: SIMON JOHANSSON!

Nu är det på tiden att jag presenterar min vän Simon för er. Det är allderles för mycket skrivande om Simon utan att någon förstår vem han är.

Simon Nils Johansson är en av mina bästa vänner, inget tvek. Tror inte jag känner någon som är som Simon, förutom Simon och han är özöm. Trotts att han har världens sämsta hygien och nästan alltid luktar illa så är han en fin pojke. Jag och Simon hade en period när vi var små där vi lekte med varandra men sen träffades vi inte på flera år ända till en dag.. Då vi föll för varandra igen, en av di bäste dagarna. Simon är en bra människa för att han kan så mycket bra (och onödiga) saker och han är inte som vilken sketen smedbybo som hellst. Ibland när han är trött kan han va dryg och sur men det brukar inte hålla i sig så länge. En av dom roligaste sakerna med Simon är att han är hysteriskt rädd för mig och det tycker jag om, för om jag verkligen vill ha något så räcker det oftast med onda ögat. Vi delar gangsternews med varnadra och det finns inget som är som eftermiddags kaffe hos Simon när man har slutat skolan och är trött, de e di bäste helt enkelt. Jag tycker uppriktigt synd om folk som inte har en kompis som är som Simon, ni borde vara avundsjuka på mig!



/klara

Kommentarer
Postat av: mr s

ja han är allt bra han!

2010-03-29 @ 23:49:05
Postat av: klara

att han är!

2010-03-29 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0