MIN MAGE!!!

Idag har varit en sjukt värd dag! "Vaknade" och var trött, gick till mcdonalds och skulle äta frukost med Amanda och co, åt mat och trodde att jag skulle spy! Matilda tippar på magkatarr.. Jag bara hatar det! Jag kan inte äta utan att må illa som ett härkoch det suger ju för mat är kärlek. Får väll ta det lite lugnt ett tag och inte göra så mycket skit hela tiden, en idé kan ju vara att börja äta och sova som vanligt, jag är för fan som från en annan planet med mina vanor.

Snart ska jag åka till stan och hämta saker, sen åka med pappa hem till landet och bara ta det lugnt som fan! Hoppas jag mår bra imorgon, vill inte missa skit i skolan det blir så jobbigt då. Förlåt min mage Stefania, love u man!

/klara


Kommentarer
Postat av: s

jag missade med, så jag behöver inte förlåta dig. :) ät lungt puss

2010-03-02 @ 16:05:51
Postat av: s

jag missade med, så jag behöver inte förlåta dig. :) ät lungt och sov gott. puss

2010-03-02 @ 16:07:30
Postat av: klara

good lover boy!

2010-03-02 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0