MÅNDAGMORGON, ÖZÖM!

Hej alla mina barn! Nu sitter jag i skolan igen efter en rolig helg och lyssnar till Lars underbart sövande stämma. Vi har biologi och pratar om djur, ganska kul men det är ju jobbigt om man somnar..

Helgen har varit özöm, i fredags var vi hos Amanda, jag Victor och Marcus. Kvällen slutade med att jag somnade med en cheeseburgare i handen och innan det så hade vi trevligt. På lördagen vaknade vi tidigt och jag åkte på dop i Söderköping hos min lilla kusin. Det var trevligt att umgås med familjen och det var underbart väder. Sedan åkte jag in till stan och vidare till Lindö. Där bestämde jag och Felix att vi skulle dra till Otten, det var ett klokt beslut för jag hade stört kul. Söndagen tillbringades i all stillhet (som en söndag ska) och avslutades med film hemma hos Victor.

Nu måset jag ta mig själv samman och fokusera på Mr. Lars..

/klara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0