MAGEN VILL INTE SLUTA JÄVLAS

Hann vara i skolan ca 20 min innan magen började göra ont igen, det började redan på vägen till skolan och jag trodde att jag skulle vara tvungen att kräkas genom fönstret.. Undrar vad det är frågan om igentligen? Ska testa att undvika mjölk ett tag och se om det är det som är felet men jag tror inte det om jag ska vara ärlig. Hoppas iallfall att det går över snart för såhär orkar jag ju inte ha det. Hade bara två lektioner idag som tur va, känns skit att missa en massa saker. Nu ska jag lägga mig och läsa något, ta det lite lugnt och se om det blir bättre. Hade ju en massa saker att göra idag, det kommer ju så olägligt! Skit!



/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0