LÖRDAG, FAN VA BRA DU ÄR!

Yeah, nu är helgen snart över och lördagen var ganska kalas. Började segt hos Olivia efter en hård fredagskväll, men jag tog tag i mig själv och höll bakismonstrena på avstånd. Trodde först att det skulle bli en skön hemmakväll med familjen men icke! Pratade ihop mig med SimonJ och co och drog till babyl, okej tänkte jag kan bli ganska lugnt ändå.. Men inte nog med det.. Nej det blev helt oplanerat en hugo kväll som slutade med shots och för mycket dans. Ljushuvud som jag är lyckades jag glömma min spårvagn och tappade bort alla jag var där med, kallt och ensamt! Men jag hittade som tur va tillbvaka till dom och efter ca 1½ timme på Max så blev det till att sova, krashade hos Martin och mådde bra!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0