IDAG MÖTER JAG VÄRLDEN MED NYA ÖGON

Känns verkligen som att våren är på g mina vänner och det gör mig så lycklig, hela kroppen skriker av lycka och välmående. Vårjacka är fixad och så har jag snott Simpas solglasögon så dom får duga tills ha snor tillbaka dom. Idag har varit en extremt skön dag, i skolan satt vi mest och tog det lugnt. Jag, Begnt och Simon gick ut en sväng i solen och njöt, det är sånna studer så man blir glad. Senare tänkte jag väll hänga med boysen, som vanligt, di är di bäste! I boysen är ju även Amanda inräknad.. Sen får vi väll se vart kvällen tar mig, hoppas till något bra ställe.

Nu får vi bara hoppas att vädret inte playar mig och fuckar ur igen, mer snö och jag kidnappar med mig någon utomlands.. Frivillig? Bra!



/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0