HEMMA KÄNNS OKJE!

Ligger nu i min säng hemma hos pappa och ska snart kolla på en film, hoppas på att kunna somna också så att jag kan få tillbaka en något normal dygnsrytm. Dagen i helhet har varit bra, känns okej men som vanligt lite tråkigt att vara på landet..

Imorgon måste jag komma iväg till skolan, måste måste måste! Mamma kommer hem imorgon också, har saknat henne ganska mycket faktiskt. Ska bli skönt att träffa henne. Kanske ska leka med boysen också, ringa baby-love ska jag göra iallfall. Jag och Matlida ska även ta tag i att ringa Tord och prata jobb och så ska jag ringa CSN. Gud, det blir många samtal det där.. Nu ska jag se någon skit film som jag hade på datorn, hoppas den är tråkig så att jag somnar, haha!

Ha en trevlig kväll allesammans så hörs vi imorgon!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0