GUTENTAG ISH BIN KARTOFFEL

Lite tysk star på morgonen är väll alltid underbart, tycker ni inte. Biologi däremot är inte alls lika roligt längre plus att jag har ont i magen, jag undrar varför. Men vi ska inte sitta här så länge idag (tur det) för vi ska gå och kolla på min lillasysters teaterpjäs. Hoppas hon är bra, eller det är klart att hon är.

Steffe är i skolan idag, feel good! Vi sitter här med våra datorer och är uppkopplade till öronen så nu är det som vanligt igen och di är di bäste.

Solen kom fram idag, tror den läser min blogg och tyckte lite synd om mig igår, özöm! Jag blir som ett litet barn så fort den kommer fram så om jag inte hade haft ont i magen hade jag antagligen varit ute och skuttat runt som en galning. Nu måste jag skriva om djuren för annars får jag ig i djur. Fan va kul!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0