FRUSTRERANDE

Det här har nog varit den sämsta skoldagen i hela mitt arma liv! Har varit tvungen att lyssna på jätte hög musik hela dagen för att inte somna, har skrattat åt allt och alla som man inte ska skratta åt, skrikit till min mattelärare att vara tyst och varit totalt ofukuserad. Men jag är fortfarande kvar och det är jag fan stolt över, tror inte många skulle stå ut detta, nämner inga namn men mina "sjuka" vänner kan ju känna sig träffade!

Just nu sitter jag och Stefania och gör klart vårat biologi arbete, vi är kick-ass bra men det är kämpigt så vi kommer nog antagligen gå hem snart. Fast det känns bara dumt för då kommer jag somna och sova bort hela dagen och jag kan ju inte missa matchen ikväll!!!

Jag återkommer med vidare info.

/klara

Kommentarer
Postat av: mr s

du är özöm!

2010-03-31 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0