FREDAG SOM FAN!

Idag är det fredag och det gör mig glad, bara så att ni vet. Fast, jag har träningsvärk och det gör mig arg.. Så jag är ganska neutral idag. Sitter och funderar på vad jag ska ägna min kväll åt, hoppas väll på något roligt men man får väll se. Blir väll antagligen något i stil med att hänga med boysen, kanske Victors land.
En annan bra sak är att snön är på väg bort, fast det blir ju väldigt lerigt och äckligt på marken fast det tänker jag stå ut med för man kan ju inte både klaga på snön och när den smälter..
Nehe ni go'vänner.. Nu får det vara nog, jag har tappat gnistan, vem tar på sig uppgiften att ge mig den tillbaka, det undrar jag!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0