DUBBEL SÖNDAG?

Sorry för den dåliga helgen, iaf om man ser det från bloggperspektiv. Men nu är det ju söndag och jag är tillbaka, som vanligt. Känner att jag inte kan bryta traditionen med att dra en snabb resume över helgens viktigaste händelser, eller viktiga.. hm nja kanske inte viktiga.

Fredag - Skulle ägnas åt att fira Stråth, så jag begav mig hem till honom runt 6-7. När jag kom dit va Simon redan full och det blev bara värre. Efter en trevlig kväll där drog vi vidare mot Deli där jag träffade Sanjin som jag har saknat en väldans massa. Amanda och Victor gifte sig och livet var underbart. Sedan drog vi mot Hugo, eller a alla utom Stråth för han pallade inte mer. Känns värt att det var honom vi firade, men jag förstår - alla är inte redo att bli stora. Skoja! Ja men kvällen på Hugo fortsatte iaf, den började med dans med Simon fortsatte in i dimman och kom fram till ett bord vid dansgolvet. Där hittade jag min man, så det blev mera bröllop sen kräktes min man på golvet och sen kom dimman igen. Jag somnade till på Max och hamnade till slut hemma hos en dvärg på efterfest som var ovärd. Somnade hemma hos min man på tok för sent och vaknade på tok för tidigt.

Lördag - Min lördag var typ som en söndag. Jag låg ner väldigt mycket, jag tittade på tv, jag hade ont i huvudet men det känndes ändå ganska skönt.

Helgens fail - Jag lyckades få kräks på ställen där man inte ska ha kräks om man själv inte kräks.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0