DU LJUVA FREDAGSMORGON!

Hej allihopa, det var ett tag sen minsan! Ni blogglovers har stått typ längst ner på min lista denna veckan, synd men sant och jag tror på att vara ärlig. Här sitter jag alltså nu denna fredagsmorgon och njuter förutom att mitt hår inte vill vara som jag vill att det ska vara och att jag har glömt min plattång hos pappa på landet och därför tvingas använda den minsta jävla plattången jag varit med om i hela mitt liv, undrar om han/hon som gjorde den tror på lillepluttar.. Förutom det så är allt så himla bra med mig just nu. Det är fredag, jag är pigg, har sovitr sweet, börjar sent idag, ska inte vara i skolan länge, ska umgås med mina vänner hos min far, imorgon är det party, livet leker. Ja visst det finns ju säkert en hel hög med jobbiga saker som ligger och trycker, men just nu, just i dag så har jag satt dom i bur, bakom lås och bom med munkorg och handbojor på. Där ska dom stanna tills måndag, eller kanske söndag om jag har otur.

OBS! Jag upptäckte just att min pjamas består av blåa kortbyxor och en björnstammentröja.. Hallå! Jag satte på mig det utan att tänka på det, jag har det i blodet alltså! Coolt!

A men nu kanske ni tråkmånsar tycker att jag borde gå och ta av mig min björnstammenpjamas och klä mig som folk, men det tycker inte jag.. Sminka mig då, nää för igår när jag skulle ta bort saker från min säng så föll smiket i golvet och inte rakt ner då utan åt alla håll och kanter. Di ä di bäste!


Titt, det är sant!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0