DI Ä DI BÄSTE!

Jodå, jag har ont i benen och är hemma hos SimonJ med Matilda livet kan inte bli värre.. Oskämtosido! Jag är lite bakis av någon dum andledning och sitter och hinkar cola, mår inte så bra. Det kanske märks, jag vet inte.

Igår var jag, Matilda, Simon, Viktor och Marcus hemma hos min far på landet. Vi åt jävligt god mat och drack vin, det var vuxenmys. Sen hade min käre far part/föreläsning för oss. Det var väldigt mysigt. Sen åkte vi med Viktors lilla röda bil in till stan, eller ja till lindö, till Marcus. Där fortsatte det dumma drickandet och fylldes på med bastu och duschning.. Alla vart nog lite för oplanerat fulla men det var mys.

Nu ska vi mysa film och ladda krafterna lite. Sen är det bara påt igen, dää vetu!


Budskap!?

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0