ÄNTLIGEN FREDAG

Hello lovers. Sitter i skolan och sippar cola och lyssnar på världens vimsigaste lärare som pratar om reptiler och jag somnar snart. Min morgon har inte varit skit bra, somnade på tok för sent pga att jag fick för mig att jag skulle titta på "Alice i underlandet", såg inte ens klart hela för den var sämst! Pappa väckte mig kl 6, hm ca 4-5 timmars sömn är inte okej. Så jag drog mig kvar i sängen ett tag, sen kommer pappa in och skriker att bussen går inte alls kl 7 den går kvart i 7.. Så det va bara att hoppa upp från den varma sköna sängen och jag överdriver inte när jag säger att jag va nära på att börja gråta så kallt det va.. Somnade på bussen och det första jag ser när jag vaknar är hageby.. Hm!

Men nu är jag vaken och vill inte oroa mig, inte idag iaf.. Ska försöka att inte tänka på det och ist se fram emot kvällen. Hoppas på en bra kväll, jag behöver det!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0