ÄCKEL!

Sådär ja, då var man hemma efter ca en timmes bussfärd. Det var otroligt kul måste jag säga.. Eller nja! Träffa iallfall Bengan så jag slapp ju vara ensam iaf. Var ganska kul och komma hem och se att hela våran tomt har blivit en sjö. Stackars pappa!

Funderar på om jag ska försöka sova tidigt, även om jag vet att jag lurar mig själv om jag tror att det går. Jag är inte så bra på det där. Så jag behöver en plan på vad jag ska göra. Kanske plugga, skriva bioligi skiten så att Stefania blir glad på mig imorgon. Ja jag ska försöka. Känns som att det är fredag imorgon, men det är ju också att lura sig själv.. Fan va bra jag är på att lura mig.

Juste! Idag har jag varit en bra människa, väldigt bra! Jag fick ett infall, tvingade Olle och Amanda att komma till mig och göra en tårta till Simon. Han kom ju innan den va klar, men han vart nog ändå glad tror jag. Tacka vet jag mig!

/klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0