VART HAR MIN HEADER TAGIT VÄGEN!?

Den fina som brukade vara här uppe, där det nu är helt vitt.. Vart fan är den?!

Men nog om den. Idag har varit en soft-dag. Vaknade av att Stina sprang runt och letade efter en vattenspridare men när jag tittade på klockan och såg att den var 14.00 så var det ju inte så farligt ändå. Gick sedan och mötta Amanda och vi traskade till Lidl där vi inhandlade mosarella pissa och cola, sen gick vi hem till Felix åt pizza och spelade fia med knuff. Efter att ha soffhängt fick vi för oss att vi skulle bada men kom inte längre än till lindö där det blev häng hos Macke och nu sitter jag här, hemma. Planen är att ta sig till kungsgatan träffa Olivia och Carla och fika, sen förhoppningsvis träffa Martin och några och dra till världens. Lugnt och skönt, hela dagen.

I morgon ska jag antagligen åka ut till Arkösund och haffa jobb, hoppas på fint väder så kanske det blir bad och sånt också. Nu måste jag bege mig, tack och hej!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0