TILLBAKA FRÅN DE DÖDA

Äntligen och skyll inte på mig, skyll på den jävlen som uppfann studentveckan.. Satans värk! Efter tre slitiga veckor av resa och studentfirande är jag nu äntligen tillbaka. Men nu inte som en elev utan idag som en (snart) arbetande kvinna. Hehe! Skolan är slut och planen nu är väll i stora drag: att sammla ihop så mycket pengar under sommaren så att jag kan åka iväg jävligt länge, komma hem och bara råka bli erbjuden en platts på det grafiska design programet. Snälla?! Nej men för att vara allvarlig en stund nu, vad fan ska jag göra? Känner en märklig kännsla i hela kroppen, någon typ av tomhet.. Var det de här man firade?

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0