TA MIG, HEM!

Nu är det bara en avslutningsmiddag kvar, sen är det tid för hemgång! Innan dess ska det packas, städas från igår lite (känns dumt att lämmna rummet som en just pågående fest).. Sen ska vi vänta några timmar och sen är vi hemma!!! Framme på skavsta står våra föräldrar med våra studentmössor så då blir det mösspåtagning på flygplattsen.

Gårdagen tänkte jag inte säga så mycket om faktiskt, jag lägger upp bilder och låter dom tala för sig själva, när jag kommit hem. Men med tanke på min just nu tryckande huvudverk så var det ju inte en dålig kväll iaf. Puss!

/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

uppdatera mera! :D

2010-06-04 @ 12:13:33
Postat av: Natha

HÖRDE ATT DU ÄR HEMMA. hej hej hehehehe

2010-06-05 @ 17:47:32
URL: http://nathalienatasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0