SNART ÄR DET D-DAY!

God eftermiddag unge junker, idag är det dan för dan, snart jävlar är jag en fri man! Just nu känner jag mig ganska slut men det har ju ingen dött av. Igår var en jävligt rolig kväll som inleddes med studentmiddag och fortsatte hem till Stefania, sen åkte vi ner till hugo och gad va roligt jag hade. Träffade en massa gamla klasskompisar och dansade som en galen hela natten. Promenad hem med Tomas och Martin som lekte jaga medans jag traskade runt barfota och kände mig bäst i världen. Däckade hemma hos Mr.Gay och vaknade idag, prick kl 1337! Nu ska jag dra till haga och sola och sen blir det bärs och korpen med Mataluuu, som för övrigt åker till fucking norrland på fredag och är borta hela sommaren!! Naaaaj!


/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0