SÅ JÄVLA TJATIGT!

Är så jävla trött på denna jävla skit musik, eftersom jag sitter på jobbets dator hela tiden så måste jag lyssna på webbradio hela dagarna för jag kan ju inte sitta och välja låtar på youtube hela tiden heller.. The Voice, fyfan! Det finns så sjukt mycket musik i världen så jag fattar inte hur en radiokanal kan spela samma jävla låtar hela tiden.. Har hört sammanlagt kanske 40 låtar på mer än en vecka, det är ju helt sjukt. Dom har liksom en jävla hits skiva som dom spelar om och om igen, gah! Och nej, jag kan inte stänga av för tystnad gör mig galen just nu, mest sämst!


Rihanna sjunger om en brud som säger att hon älskar henne på spanska och hon fattar inte vad hon säger, säg en människa som inte vet vad te amo betyder?! Lady gaga sjunger om någon random kille som heter ngt skit.. Och?! Akon sjunger om nakna tjejer och hans extremt tuffa tid i fängelse, stackars liten! Ptbull är bara äcklig och vill ligga på en massa hotell.. Och Robyn dansar ensam?! Sen finns det ju andra som den här fule fan, Tito Cruze som tror att han är skit snygg och krossar brudars hjärtan.. Och skit-Usher som har hyrt in en fotbollsklack som skriker en massa skit medans han stönar fram Ooooh my god.... Lägg ner för fan.

/klara

Kommentarer
Postat av: gotte

jag har inga hörlurar till min ipod, men om du har det kan du få låna den. fast du får fylla på mer musik själv :) pöss

2010-06-28 @ 13:20:52
Postat av: k. gotte

Du är allt bra söt du! :) hihi!

2010-06-28 @ 13:33:48
Postat av: k. gotte

Du är allt bra söt du! :) hihi!

2010-06-28 @ 13:33:51
Postat av: kicki

HAhahahahahhah asso du är bara för sköön

2010-07-02 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0