NU KOM SPRICKET

Godmorgon/förmiddag alle man. Sitter i skolan med jordens huvudverk och bubbelmage som resultat av en värd kväll. Blev inget hugo igår men det blev en fruktansvärt rolig promenad till okka med Steffe och Mataluuuu. Stefania agerade afrikansk häxkvinna och kastade osynliga katter på Matilda hela vägen hem och jag ringde till pojkar som jag gillar och sa att jag gillar dom, väldigt mycket. Snart är det tid för brännboll och fika i skolan och senare ikväll så blir det studentmiddag och en så kallad ut-gång. Puss!
/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

jag såg ut såhär http://dcist.com/attachments/dcist_michael/simpsons_CrazyCatLady.jpg



eller försökte se ut så iallafall.

2010-06-08 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0