LITE LAGOM SKITSUR!

Äcklig morgon?! Vaknade med tryckande huvudverk och ont i hela kroppen, kom inte upp ur sängen för än det var 10 min kvar tills vi skulle sammlas.. Efter en morgonsammling i ljudet av en jävla byggarbetare som borrade i marken så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Visst det är väll skönt att slappa, men inte när man är i Berlin för första gången i sitt liv och alla andra är ute och ser en massa tuffa saker. Känner mig lite lätt deprimerad och orolig för att jag inte ska må bättre ikväll då planen är att avsluta denna resan med en stor utekväll. Det tänker jag faktiskt strunta i då, jag ska ut! Nu ska jag dricka en massa cola och sova så att jag kan återuppstå och ge denna resa ett värdigt slut.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0