KNEG?!

Godmorgon! Sitter nu första dagen på mitt nya jobb som reseptionist och jag måste säga att det är extremt ovant för mig som tidigare har jobbat på resturang med fullt ös hela tiden, här sitter jag på en stol, tar emot gäster och säljer godis till barn. Semestern har inte börjat för de flesta och det är halv dåligt väder vilket resulterar i att jag inte har några gäster... Skönt ett tag kanske men jag hoppas inte det fortsätter, kommer ju bli sjukt långtråkigt, fast på fredag är det ju i och för sig midsommar. Hoppas på bra väder och lite liv i arkösund. Kom ut till hotellet vettja!

Igår, var jag ju som sagt fruktansvärt trött efter göteborg och bilresa så när jag kom hem tog jag ett långt bad och hade mini-söndag med mig själv. Sen åkte jag hem till Smegol och hade mini-söndag där med, hann inte med någon riktig eftersom vi drog på bio. Sex and the city 2, var mys och girly som fan men bio-söndag var inte helt fel. När vi sen kom hem vart det lite riktig söndag och nu mår jag bara bra, lite trött kanske.


VACKER MÄNNISKA!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0